Min Album Top 10 for 2006
Hm, det lader til at mange af mine favorit albums pt. er fra 2005 og det gælder jo ikke...Så dette er mine bud:
1. Midlake: The Trials Of Van Occupanther
2. Band Of Horses: Everything All the Time
3. Nordstrøm: Dagdrømmer
4. The Knife: Silent Shout
5. Clap Your Hands Say Yeah: Clap Your Hands Say Yeah
6. Ray Lamontagne: Till the Sun Turns Black
7. Sidste Ambulance: Vandrer Hjem
8. Pete Yorn: Nightcrawler
9. Johnny Cash: American V- A Hundred Highways
10. Gnarls Barkley: St. Elsewhere
Buffere:
The Flaming Lips: At War With The Mystics
The Walkmen: A Hundred Miles Off
Primal Scream: Riot City Blues
The Kissaway Trail: Into the Ocean and Rise Again (EP)
Nephew: Interkom Kom Ind
The Raconteurs: Broken Boy Soldiers
1. Midlake: The Trials Of Van Occupanther
2. Band Of Horses: Everything All the Time
3. Nordstrøm: Dagdrømmer
4. The Knife: Silent Shout
5. Clap Your Hands Say Yeah: Clap Your Hands Say Yeah
6. Ray Lamontagne: Till the Sun Turns Black
7. Sidste Ambulance: Vandrer Hjem
8. Pete Yorn: Nightcrawler
9. Johnny Cash: American V- A Hundred Highways
10. Gnarls Barkley: St. Elsewhere
Buffere:
The Flaming Lips: At War With The Mystics
The Walkmen: A Hundred Miles Off
Primal Scream: Riot City Blues
The Kissaway Trail: Into the Ocean and Rise Again (EP)
Nephew: Interkom Kom Ind
The Raconteurs: Broken Boy Soldiers
3 Comments:
Nephew?
Midlake?.. det var dog det værste!
jajaja, Knold & Tot!
Hvad med I laver jeres egen top 10...
Send en kommentar
<< Home