fredag, oktober 13, 2006

Nordstrøm + Sidste Ambulance på Gimle


Ja, så blev det igen tid til at se/høre de 2 nyeste skud på den danske pop-stamme :)
Det var min første koncert på det nye Gimle (udover et lille sæt m. Nordstrøm til invielsen) og jeg må sige at det er et FEDT spillested! Supergod lyd...
Sidste Ambulance leverede som altid en perfekt, fejlfri og nærværende koncert! Jeg opdagede "En Trist Dag" som jo er på deres plade, men som jeg ikke har bidt mærke i før... FANTASTISK nummer!! Morsdrøm leverede osse varen som kun de kan, dog med lidt små tekniske uheld, men det kommer man nok ikke udenom med al det elektronik...hehe
Og så var det deres første job med Asger "Helikoptervasker" Baden på tangenter og han er jo fantastisk :)
Så blev jeg forresten, for anden gang i mit liv, stoppet af politiet på vej hjem (med bilen fuld af fulde folk uden sele på...
En temmelig nedladende jydestrømer skulle lige køre et magt-trip på mig, så jeg skulle puste i alko-meter og udspørges! Men jeg var sæføli "clean" og slap med skrækken ;)